Tematy: gospodarka o obiegu zamkniętymzrównoważony łańcuch dostawzmniejszenie śladu węglowegoefektywność energetyczna i surowcowanowe technologie i innowacje na rzecz klimatuzrównoważone finansowanieraportowanie niefinansowebezpieczeństwo żywnościoweochrona bioróżnorodnościedukacja klimatycznaraportowanie niefinansowe
W ostatnich dekadach zauważalne jest kwestionowanie ograniczania sensu działania biznesu do generowania jak największych, krótkofalowych zysków. Rośnie świadomość negatywnych efektów zewnętrznych (społecznych i środowiskowych) takiego podejścia, za którą idą rosnące wątpliwości obywateli-konsumentów wobec marek, kierujących się taką logiką.
Elementem poszerzania świadomości wpływu przedsiębiorstw na ich otoczenie społeczne i środowiskowe jest raportowanie niefinansowe. Dzięki niemu możliwe staje się przeprowadzanie bardziej świadomych, efektywnych zmian, pozwalających na ograniczanie negatywnych efektów zewnętrznych działalności i poszerzanie skali pozytywnego wpływu na świat.