Z wykształcenia Filozofka, o specjalności komunikacja społeczna, ponadto marketingowiec i graficzka. Z doświadczenia ekspertka z zakresu komunikacji 360, budowania strategii CSR, budowania wizerunku, wykładowca etyki, odpowiedzialnego biznesu i PR. Z pasji krytyk designu i kultury masowej. Posiada 15-letnie doświadczenie w kreowaniu wiarygodnego wizerunku firm, w oparciu o strategię marketingową 360.
Ceniona w środowisku za umiejętność budowania relacji i synergiczne poszukiwanie rozwiązań. Doradca w zakresie employer brandingu, wdrażania strategii CSR, kreowania kampanii społecznych i budowania wizrygodnego wizerunku.
Współzałożycielka Szeptszum.pl - pierwszej agencji marketingowej w duchu ZERO WASTE. Redaktorka w Architecture Snob i Architekt@Work. Miłośniczka zrównoważonej mody, popartej transparentną i wiarygodną komunikacją. Współpracowała z: Aluplast, Ernestrust,Malcome Smart, Bine World, Vertus, Sportsalon, Snowshop, galerie wnętrz, kancelarie prawnicze.
Jej publikacje ukazywały się na łamach takich tytułów jak: Marketing i Biznes, Magazif, Design Alive, Dobre Wnętrza, Architercture Snob. Obszary wsparcia: marketing 360, komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, CSR, etyka biznesu, transparentność przekazu, edukacja klimatyczna.
Program Climate Leadership jest działaniem realizowanym przez UNEP/GRID-Warszawa w odpowiedzi na rezolucję UNEP/EA.4/L.5, przyjętą podczas 4. sesji Zgromadzenia ONZ ds. Środowiska (UNEA-4).
Rezolucja ”Rozwiązanie Problemów Środowiskowych Poprzez Zrównoważone Praktyki Biznesowe” wezwała biznes do transformacyjnego wysiłku dla sprostania globalnym wyzwaniom środowiskowym i klimatycznym.