Założycielka startupu Släppa, innowacyjnych ekologiczne środków czystości rozpuszczalnych w wodzie, redukujących ślad węglowy i jednorazowy plastik. Wspiera również inne przedsiębiorstwa w procesie redukcji emisji CO2 i plastikowych odpadów.
Jej misją jest edukacja na temat zmian klimatu i promowanie świadomych postaw konsumenckich, co realizuje m.in. poprzez swoje kanały w social mediach.
Zdobyła tytuł Startup Pozytywnego Wpływu 2024, była finalistką programu grantowego ING, a znalazła się w kolumnie Startuperki magazynu Forbes Woman. Została także nominowana do Polskiej Nagrody Innowacyjności.
Z wykształcenia tłumaczka, posiada tytuł MBA i ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą globalnych marek, takich jak Under Armour, 4F, Calzedonia i Sephora.
Dziś łączy swoją wiedzę z pasją do działań na rzecz środowiska.
Program Climate Leadership jest działaniem realizowanym przez UNEP/GRID-Warszawa w odpowiedzi na rezolucję UNEP/EA.4/L.5, przyjętą podczas 4. sesji Zgromadzenia ONZ ds. Środowiska (UNEA-4).
Rezolucja ”Rozwiązanie Problemów Środowiskowych Poprzez Zrównoważone Praktyki Biznesowe” wezwała biznes do transformacyjnego wysiłku dla sprostania globalnym wyzwaniom środowiskowym i klimatycznym.